Home»Blog»Externalizare IT

Externalizare IT

Externalizare IT

Prin Externalizare IT ai propriul departament IT la dispozitia ta, oricand e nevoie!

Un specialist IT este o resursa umana esentiala in orice companie care se respecta, indiferent de dimensiunile si de domeniul de activitate ale acesteia. Problema este ca mentinerea unui angajat permanent care sa fie reponsabil de IT implica niste costuri foarte ridicate, mai ales in domenii in care solicitarile salariale sunt mari. 

Daca punem la socoteala si faptul ca un specialist IT foarte bun lucreaza pe sume adecvate profesionalismului si cunostintelor sale, se ajunge la adevarate eforturi financiare pentru mentinerea sa in firma, desi munca efectiva pe care o depune este, adesea, mult sub norma sub care este incadrat.

Iti propunem o varianta alternativa, care aduce beneficii financiare si administrative uriase: externalizare IT.

 Inlocuieste-ti angajatul sau intregul departament IT cu specialisti IT TopTech care iti stau la dispozitie oricand ai nevoie, dar pe care ii platesti mai putin decat pe angajatii cu norma intreaga, si bucura-te de avantajele pe care le aduce aceasta schimbare! 

 

Sapte avantaje ale externalizarii IT Externalizare IT

1. Reducerea costurilor de IT

Obtii din start o reducere a costurilor cu cel putin 30% si o reducere substantiala a responsabilitatilor pe care le presupune angajarea unei persoane, din punct de vedere administrativ. Angajatii sunt ai firmei furnizoare de servicii IT, nu ai companiei tale in mod direct, asa ca vei fi scutit de toate impozitele si taxele pe care le-ai plati, in mod normal, pentru un angajat. Relatia dintre tine si specialistii IT va fi de prestare servicii si doar asta vei plati. 

Pe baza unui abonament lunar incheiat cu TopTech, vei beneficia de reducerea costurilor aferente departamentului IT si vei avea un control total, predictibilitate si transparenta in ceea ce priveste aceste costuri.

2. Cresterea performantei echipei IT

Externalizarea IT presupune, printre altele, ca tu sa scapi de grija ca, la un moment dat, angajatul tau probabil ca se va lovi de o problema pe care nu o stie rezolva si pentru solutionarea careia va avea nevoie de zile, poate chiar saptamani intregi. 

La TopTech, personalul are experienta vasta deopotriva in domeniul IT si in IT customer care, obtinand timpi foarte buni de raspuns in orice situatie. 

Renunta la ingrijorari legate de ce poate sau nu poate IT-istul tau sa faca si concentreaza-te pe aspecte mai importante ce tin de dezvoltarea afacerii tale! 

3. Acces la solutii inovatoare si tehnologii de ultima ora

Colaborand cu echipa noastra, ai acces la tehnologii, solutii si proceduri de lucru inovatoare, care te vor ajuta sa maresti eficienta si productivitatea in cadrul companiei. Inginerii nostri de sistem se afla intr-un permanent proces de evolutie si perfectionare, prin participare continua la cursuri si traininguri la nivel national si international, prin care isi asigura dezvoltarea de competente suplimentare in domeniu. 

4. Siguranta datelor

Daca e un lucru la care tinem foare mult, pe langa inovare continua si profesionalism in relatia cu clientii nostri, acela e siguranta datelor clientilor. Pe de-o parte, riscul pierderii informatiilor si cel al datelor e minim, datorita tehnologiilor pe care le folosim si datorita expertizei IT a echipei TopTech. Pe de alta parte, asiguram confidentialitatea datelor clientilor nostri, avand implementat standardul de securitate ISO 27001. 

5. Administrarea echipamentelor de retea si a perifericelor

Ne ocupam si de echipamentele periferice ale calculatoarelor tale si de mentenanta acestora, precum si configurarea si administrarea serverelor (Windows / Linux), de mentenanta echipamentului de retea. Totodata, asiguram consultanta IT pentru achizitii si dezvoltare, ori de cate ori ai nevoie. 

6. Promptitudine in asistenta, consultanta si interventii

Iti garantam un timp de raspuns prompt, in termen de cel mult o ora, in cazul oricarei probleme pe care o ai pe partea de IT, indiferent de mijlocul prin care alegi sa ne-o sesizezi (telefonic sau email). In cel mai scurt timp posibil, intervenim direct la sediul companiei tale, pentru rezolvarea problemelor sesizate, iar atunci cand e cazul, asiguram suport telefonic sau remote.

7. Experienta dovedita – clienti multumiti 

TopTech are o experienta de peste 25 de ani in externalizarea serviciilor IT iar clientii aflati in portofoliul companiei sunt multumiti de serviciile, costurile si beneficiile aduse de acest tip de serviciu.

Contacteaza-ne si hai sa povestim mai multe despre ce putem face pentru afacerea ta! 

Primul pas este o analiza gratuita la sediul companiei tale, incluzand un audit al parcului informatic, facut de catre specialistii nostri IT. Ulterior, dupa aceasta expertiza tehnica, iti putem face recomandari si iti putem propune o cotatie de pret, in functie de necesitatile companiei tale.