Activitatea companiei dvs. a fost perturbata de probleme curente de instalare soft-uri, configurari, sau de probleme aparute accidental de hardware sau software? Acest aspect poate fi eliminat prin apelarea la specialistii TopTech, specialisti certificati de producatori, cu competente vaste in domeniul IT.
TopTechva asigura mentenanta infrastructurii IT hardware si software:
- Service IT REMOTE cu ajutorul programelor de tip REMOTE SUPPORT
- Service IT ONSITE (la sediul companiei dumneavoastra).
TopTech ofera mentenanta pentru urmatoarele tipuri de echipamente:
- pentru partea activa (routere, switch-uri, centrala telefonica, s.a.)
- pentru partea pasiva (cablare, conexiuni priza / patch panel, s.a.)
- calculatoare desktop, all in one PC, laptop-uri, s.a.
- servere
TopTech asigura interventii punctuale, la cerere, in cazul nefunctionarii sistemelor critice, la erori ale sistemelor de operare, la probleme aparute la conexiunea la internet, pentru administrarea solutiilor de protejare impotriva atacurilor, a criptarii informatiilor, pentru solutii antivirus etc.
De asemenea, TopTech, in urma unui audit IT, va poate evalua situatia existenta a infrastructurii IT si impreuna cu dumneavoastra, pe baza planurilor de dezvoltare, va poate indruma in deciziile privind investitiile, transformarile sau imbunatatirile necesare in infrastructura IT, urmand sa va asigure, prin abonamente de mentenanta IT, servicii IT onsite si remote.
Serviciile IT onsite si remote acopera o paleta larga de cereri IT:
- Diagnosticare si depanare defectiuni hardware;
- Instalare componente noi si verificarea compatibilitatii acestora;
- Curatarea interna de praf a calculatoarelor pentru preintâmpinarea defectiunilor;
- Instalare echipamente periferice;
- Update si opimizare BIOS;
- Testarea echipamentelor hardware;
- Instalare/reinstalare, configurare sistem de operare Windows sau MAC OS;
- Instalare softuri/drivere;
- Instalare si configurare antivirus;
- Remediere probleme hardware si software;
- Solutii de backup automat sau backup manual;
- Instalare si configurare server (Linux sau Windows);
- Conectare calculatoare la retea si rezolvare probleme legate de retea;
- Instalare si configurare router;
- Instalare si configurare imprimante pe USB sau in retea;
- Verificare functionalitate servicii instalate (Web, Mail , Firewall , Routare , DHCP, DNS, FileServer, Active Directory);
- Verificare log-uri servere;
- Instalare update-uri si servicepack-uri necesare;
- Verificare si editare permisiuni fisiere;
- Configurare aplicatii;
- Recomandare softuri necesare si upgrade-uri hardware;
- Vericare backup-uri.
Beneficiile clientilor:
- Interventii nelimitate la sediul clientului
- Rezolvari rapide si suport proactiv pentru activitatile zilnice
- Timp de rezolvare garantat prin SLA (Service Level Agreement)
- Competente extinse si solutii IT de la specialisti certificati
- Activitate neintrerupta si productivitate crescuta in companie